Nie działają ataki bractwa.

  • Jak wyżej. Na świecie 1 nie działają ataki bractwa. Bardzo rzadko udaje się przeprowadzić atak. Przeważnie jest tak, że mnie wyrzuca z gry i muszę na nowo się zalogować.

  • Siema Art:)

    Od ostatniej awarii serwera nie działają ataki bractwa. Jako dowódca jednego z bractw mogę robić ataki na inne bractwo ale one nie działają.

    W momencie jak kliknę na atak na inne bractwo po chwili mnie wyrzuca z gry i muszę na nowo zalogować się tak jakbym dopiero co wszedł na grę.

    Wczoraj jakimś cudem udało się przeprowadzić 3 ataki ale dzisiaj znowu to samo co od miesiąca, czyli NIC!

    Niestety nie zrobię żadnej zrzuty ekranu, ponieważ jak już pisałem wyrzuca mnie z gry, a gdy na nowo wejdę na swoje konto nie ma nic tak jakbym wogóle nic nie robił.

  • A moze jakis krotki filmik z telefonu.Czy inni dowodcy tez maja ten problem ?


                                                                                                               Regulamin Forum




  • Niestety nie zrobię żadnej zrzuty ekranu, ponieważ jak już pisałem wyrzuca mnie z gry, a gdy na nowo wejdę na swoje konto nie ma nic tak jakbym wogóle nic nie robił.

    Skoro sie tobie niechce/nie umiesz i wolisz zlosliwosci to trudno.Chetnie sluze ci pomoca, jezeli nie umiesz nagrac telefonem i umiescic w necie.

    Poczekamy na wypowiedzi innych dowodcow.


                                                                                                               Regulamin Forum




  • Po 1 - jedyną rzeczą (zrzutą ekranu) jest to co wrzuciłem wyżej. Innych nie będzie, bo nic innego się nie dzieje oprócz wylogowania z gry atakującego bractwo.

    Po 2 - jeśli chcesz czekać na wypowiedzi innych dowódców, to będziesz czekać do śmierci, ponieważ mało który z nich jest aktywny na grze, a co dopiero na forum. Ja tu 7 lat nie wchodziłem, bo nie musiałem, a jestem kilka godzin dziennie na grze.

    Teraz jak jest problem, to Ty mi piszesz, że ja wolę złośliwości!

    Czego nie rozumiesz w tym co napisałem (mówię o problemie jaki wystąpił na grze)?


    Od ostatniej awarii serwera są takie jaja z atakami na inne bractwa. Rozwiąż problem, bo od tego jesteś.

    Pozdro:)

  • Od ostatniej awarii serwera są takie jaja z atakami na inne bractwa. Rozwiąż problem, bo od tego jesteś.

    Pozdro:)

    Widac ze przez te 7 lat, nie zdarzyles sie dowiedziec ze fizycznie nie mam mozliwosci technicznej ingerencji.ani jakie zadania ma moderator/super moderator. Art zapoznał sie z problemem,i jesli to bedzie mozliwe problem zostanie rozwiazany.Ja ze swojej strony moge doradzic wyczyszczenie przegladarki z plikow cookie,sprobowanie gry na innej przegladarce.

    Co do innych dowodcow bylem ciekaw czy oni tez maja ten problem ale jezeli jest to problem calego serwera, to zostanie on rozwiazany.


                                                                                                               Regulamin Forum




  • Czyszczenie przeglądarki nic nie dało. Na innych przeglądarkach też nie działa. Nawet na telefonie nie da się zrobić ataku, gdzie od czasu do czasu to robiłem jak nie miałem w danym momencie kompa pod ręką. Próbowałem już wszystkich takich możliwości i nadal nic.

  • Czyszczenie przeglądarki nic nie dało. Na innych przeglądarkach też nie działa. Nawet na telefonie nie da się zrobić ataku, gdzie od czasu do czasu to robiłem jak nie miałem w danym momencie kompa pod ręką. Próbowałem już wszystkich takich możliwości i nadal nic.

    Ok ..oczekujac na dzialania dzialu technicznego sprobujemy jeszcze.

    Spróbuj CCleaner`em przeczyścić cały system i dyski.

    Być może trzeba zaznaczyć opcję "Akceptuj ciasteczka" bo może masz zaznaczone "Akceptuj ciasteczka tylko z witryny którą odwiedzam:"..

    Jezeli to nie pomoze pozostanie "blad serwera"


                                                                                                               Regulamin Forum




  • Czyszczenie przeglądarki nic nie dało. Na innych przeglądarkach też nie działa. Nawet na telefonie nie da się zrobić ataku, gdzie od czasu do czasu to robiłem jak nie miałem w danym momencie kompa pod ręką. Próbowałem już wszystkich takich możliwości i nadal nic.

    Ok ..oczekujac na dzialania dzialu technicznego sprobujemy jeszcze.

    Spróbuj CCleaner`em przeczyścić cały system i dyski.

    Być może trzeba zaznaczyć opcję "Akceptuj ciasteczka" bo może masz zaznaczone "Akceptuj ciasteczka tylko z witryny którą odwiedzam:"..

    Jezeli to nie pomoze pozostanie "blad serwera"

    Nadal nie działają ataki.

  • Problem jest zgloszony do Dzialu Technicznego,niestety trzeba poczekac.


                                                                                                               Regulamin Forum




  • Siema Art:)

    Nie wiem czy to zasługa działu technicznego ale dzisiaj udało się zrobić wiele ataków na inne bractwa:)

    Dzięki:)



    P.S.Nie wiem jaki serwer ale świat 1, a login marcinek30:)

  • Siema:)

    Tak jak wczoraj można było przez cały dzień robić ataki na inne bractwo, tak już dzisiaj się nie da!

    To jest tak jakby było ustawione, że 13 każdego miesiąca można robić ataki na inne bractwa, a w pozostałe dni miesiąca nie!

  • Siema:)

    Tak jak wczoraj można było przez cały dzień robić ataki na inne bractwo, tak już dzisiaj się nie da!

    To jest tak jakby było ustawione, że 13 każdego miesiąca można robić ataki na inne bractwa, a w pozostałe dni miesiąca nie!

    Dziekujemy za informacje.

    Zalecam cierpliwosc ,skoro Art sie zajął problemem.


                                                                                                               Regulamin Forum




  • Siema:)

    Minął miesiąc i przez ten czas sprawdzałem dziennie ataki na inne bractwa. Dopiero wczoraj, tj. 17 października udało się przeprowadzić ataki. Nie wiem czy to zasługa resetu serwerów, która była 2 dni temu ale na jeden dzień pomogło. Dzisiaj niestety znowu to samo co przez ostatni miesiąc, czyli brak możliwości atakowania innych bractw.

    Pozdrawiam:)

  • Witam:)

    Musi to byc jakis blad po stronie serwera/gry.Niestety tu potrzebna jest interwencja Art-a,jako ze mam niewielkie mozliwosci pomocy w sprawach technicznych.

    Pozdrawiam


                                                                                                               Regulamin Forum